Szerintem az autósok közül sokan kicserélik a műszerfal háttérvilágítását, hiszen mi se szebb, mikor nem a szimpla fehér fény köszön vissza, hanem akár piros, kék, vagy zöld... :) Mivel piros a kocsim színe -és nem utolsóként a kedvenc színem-, ezért én szinte minden fényforrást a műszerfalon pirosra cserélek.
Először is ki kell bányászni a műszeregységet, ami általában pofon egyszerű. Nekem két csavar tartja a műanyag borítást, amit az elakadásjelző kapcsoló eltávolítása után ki lehet kapni a helyéről. Most már hozzá lehet férni a kilométerórához... A négy csavar kicsavar, és jobb oldalról ki is lehet emelni -így véletlenül se sérül a kárpit, vagy a műanyagok-azt. Ez után a nekem bajonettes égőket kicseréltem a szép piros ledekre.
A hatás magáért beszél... Aki nagyon tuning fan, az pedig plazma számlapra cseréli a műszert ;)